מתנות ללקוחות

טוי פרינט הפקות דפוס היא חברה המתמחה במיתוג עסקים קטנים ובליווי מקצועי של הלקוחות החל משלב הרעיון ועד לביצוע מושלם של כל אחת מבין המתנות ללקוחות. נשמח לייעץ לכם ולייצור עבורכם מערך מתנות ממותגות כך שיתאים בדיוק ללקוחות שלכם – פנו אלינו עוד היום ותגלו מחיר אטרקטיבי ואפילו מתנה למזמינים.

סיפורי הצלחה

מחכים לכם עם הקפה....

מתנות ללקוחות עם טוי פרינט הפקות דפוס

הייתם רוצים להגדיל את נאמנות הלקוחות שלכם? הייתם רוצים שבעת הצורך, השם של העסק שלכם יעלה בתת מודע שלהם?

אחד הנושאים החשובים ביותר בתחום השיווק וקידום המכירות של העסק הוא שימור לקוחות. ארגונים רבים מוצאים את עצמם אבודים בין האפשרויות השונות לשימור לקוחות, כולן דורשות משאבים מהארגון – אבל לא כולן יעילות. הנה סוד שלא רבים מודעים לו – מחקרית, מתנות ממותגות, או מוצרי קד”מ מושקעים ואיכותיים, הם השקעה יעילה במיוחד בהיבט של שימור לקוחות.

עם טוי פרינט, תוכלו לתכנן וליצור מוצרי קד”מ מרהיבים, לחלק אותם כמתנות ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים, להשפיע על האופן בו יזכרו אתכם ולהישאר על השולחן העסקי של כל לקוח – במיוחד אם על המוצרים מופיעים פרטי ההתקשרות שלכם.

מתנות ללקוחות – כל דבר הוא אפשרי

מתנות ממותגות הן מתנות המתוכננות להיות בשימוש על ידי הלקוחות, ולכן רצוי שהלוגו ודרכי ההתקשרות של החברה שלכם יופיעו עליהן על מנת שתמיד יהיו שם בשביל לקוחותיכם הפוטנציאליים. עולם המתנות הממותגות הוא רחב ומגוון, ובכל יום צצים רעיונות חדשים למתנות ממותגות חכמות, אשר ימשכו לקוחות וידאגו לשימור לקוחות קיימים בצורה איכותית. הנה כמה מהמתנות הממותגות הפופולאריות ביותר ללקוחות:

  • מחברות ממותגות ופנקסים ממותגים – החל מגודל A6 וכלה בגודלה של A4, ניתן להדפיס מחברות ממותגות עם מיתוג על הכריכה ובדפים הפנימיים, עם תוספת של דפים שיווקיים ומיתוג פנימי, עם מעמד לעט או מראה בכריכה, ועוד הפתעות שיהפכו את המתנה שלכם לאטרקטיבית במיוחד
  • עטים ממותגים – מהפופולאריים במוצרי קד”מ
  • לוחות שנה ממותגים – אחת המתנות ללקוחות האטרקטיביות ביותר בתקופת החגים. לוחות שנה ממותגים מציעים משהו שכולנו צריכים – עם ערך מוסף של עיצוב מהנה, הפתעה בכל עמוד, וטקסטים שיווקיים ממותגים שיסייעו ללקוח שלכם לדעת מתי כדאי לו לפנות אליכם – לאורך כל השנה.
  • כוסות וספלים ממותגים – ספלים איכותיים עם הלוגו שלכם מודפס מעליהם
  • סימניות, מזכרים, דפים נתלשים, ועוד מוצרי נייר ממותגים
  • ועוד

והמחירים? כמובן, משתנים בין מוצר למוצר, אולם במקרים רבים “תבזבזו” פחות משקל אחד לכל מוצר קד”מ שתזמינו, כולל התאמה אישית והדפסה ממותגת איכותית. כמובן שהמחיר יורד עבור כל מוצר ככל שהכמות הכללית של מוצרים מאותו סוג שתזמינו תגדל.