מגיע לך מתנה מאיתנו

עם ToyPrint כל אחד יכול להרים את העסק שלו לגבהים חדשים.
בכדי להוכיח לך זאת, מגיע לך מתנה מאיתנו רוצה דוגמא של מוצר עם הלוגו שלך?

אני רוצה מתנה
  • מאחורי הקלעים

טלפון: 077-6048090 | מייל:  [email protected]

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram
TOY PRINT
  • דף בית
  • דפוס
  • מוצרי פרסום | מוצרי קד"מ
  • עיצוב ומיתוג
  • שיווק דיגיטלי
  • בלוג
  • עמוד צור קשר
  • דף בית
  • דפוס
  • מוצרי פרסום | מוצרי קד"מ
  • עיצוב ומיתוג
  • שיווק דיגיטלי
  • בלוג
  • עמוד צור קשר
TOY PRINT
  • דף בית
  • דפוס
  • מוצרי פרסום | מוצרי קד"מ
  • עיצוב ומיתוג
  • שיווק דיגיטלי
  • בלוג
  • עמוד צור קשר
  • דף בית
  • דפוס
  • מוצרי פרסום | מוצרי קד"מ
  • עיצוב ומיתוג
  • שיווק דיגיטלי
  • בלוג
  • עמוד צור קשר

בית » כללי » ניוזלטר – כל מה שצריך לדעת

ניוזלטר – כל מה שצריך לדעת

בעזרת הניוזלטר ניתן למשוך לקוחות פוטנציאליים לרכוש את שירותי העסק או את המוצרים שלו. החוכמה היא איך לבנות את הניוזלטר כך שתמשוך אותם לעסק

הגדרת מושגים – כך לפחות ויקיפדיה חושבים*
* לקוחות קונים – שלב המכירה תלוי ביכולת שלכם למכור, בטיב המוצר או השירות שלכם ובבשלות הלקוח לרכוש אותו
* לקוחות חוזרים וממליצים – אין לקוח חד-פעמי או מזדמן, הוא יכול לרכוש שוב ושוב, או לפחות להפוך להיות השגריר / הסוכן של

העסק שלך
1. למה חשוב לעשות סקר?
בתחילת כל מהלך פרסומי יש לבצע סקר או שאלות פתוחות בקרב לקוחות כדי למצוא את נקודת הכאב שעליה נבנה את אסטרטגיית השיווק שלנו ואיתם גם המסרים שיהיו מכוונים לאותה נקודה.
* נקודת כאב = זו היא נקודה שבה הלקוח זקוק לפתרון או לצורך מיידי

2. כותרת של גירוי לתגובה לשנות  – גירוי – לתגובה או "לעבור את סף הדלת"
. כל אפיק פרסומי לרבות הפצת פליירים – לא נועדו למסור פרטים או להרחיב אופקים ללקוח – הם נועדו לגרות לתגובה. תגובה תתאפשר אך ורק אם הלקוח מסוקרן… כלומר, אם הוא "בדיוק" צריך את המוצר/שירות שאתם מציעים או אם הצלחתם לגרום לו הבין מה התועלת עבורו או אם הנושא נוגע "בנק' הכאב" שלו… זה תקף לגבי כל תחום בעולם.

3. מבנה בסיסי של פרסום – יש לענות על שלושת השאלות/חלקים הבאים:
א. – כפתור – הצהרה / שאלה / הצעה – שתגרום לרוב האנשים לפעול (כפתור = הפעלה), למה להמשיך להתעניין בפלייר/מודעה/הרצאה/מסר בכלל.
לדוגמא: הילד שלך יוכל לנגן מוסיקה קלאסית בתוך 3 חודשים !
לדוגמא: הרכב שלך יכול לעלות לך 30% פחות בשנה !
לדוגמא: מרגיש שהזמן נוזל לך בין הידיים?

כיוון שמדובר ברוב האנשים… חייבים לבצע סקר בעניין, מה אהבת בשרות? מה חיפשת לפני שהגעת אלינו? מה הכי אהבת בפרסום שלנו? במה אנחנו שונים לדעתך מאחרים?
אם מסקנות הסקר תוכלו להחליט על אסטרטגיית הפרסום ויחד עם זאת לבנות את המסר הכי נכון לקמפיין

ב. – תומך – הכיסוי לכפתור או בעצם למה הפרסום שלכם אמין… למה לא לזרוק לפח ולהמשיך להתעניין בפלייר.
לדוגמא: מורה עם ניסיון של 20 שנה בלימוד ילדים מוזיקה ונגינה על פסנתר
לדוגמא: חוות דעת של אחד הלקוחות: "הילד שלי ניגן באך באירוע משפחתי וזה היה מדהים…".
לדוגמא: שיטה חדשנית שפיתחתי ללימוד, הגורמת לילד לרצות לנגן ולהתעניין מרצונו החופשי.

לדוגמא: טכנולוגיה חדשנית, בעלות הטמעה מינימלית, גורמת לצריכה נמוכה משמעותית בדלק, שמנים ובלאי לרכב.
לדוגמא: 1436 רכבים שטופלו בשנת 2015, מדווחים על הוזלה ממוצעת של 4,230 שח לשנה, בעקבות הטמעת מערכת ABC ..

לדוגמא: מרגישים שלא משנה כמה מתכננים את סדר היום – לא מצליחים לעמוד ביעדים של עצמכם? יועץ ומלווה עסקים, מומחה בתחום המערך הארגוני, מתחייב לשיפור כבר לאחר הפגישה הראשונה! אחרת כספכם יוחזר במלואו.
לדוגמא: תוכנה לניהול זמן ותכנון סדר יום, פטנט רשום, הדבר הבא בתחום ייעול עצמי וארגוני. מתאימה לפרטיים ולבעלי עסקים, רוצים להגדיל את התפוקה? אנחנו התשובה.

ככל שנכתוב פחות, כך יקראו את זה יותר ! עובדה.

ג. – תמריץ – הוא המניע לפעולה, למה כאן ועכשיו.

להבדיל ממה שנהוג לחשוב, תמריץ, זהו מנגנון שגורם ללקוח הפוטנציאלי שלכם ״לבוא״, להתעניין ולהיות איתו בתקשורת, תמריץ – לא נועד ״למכור״!
לכן, נסו לחשוב על תמריץ, כעל ״שרות מבוא״. תשאלו את עצמכם, מה אתם יכולים להעניק ללקוח הפוטנציאלי, או לשגריר שלכם, חינם או בעלות מזערית ביותר.
שימו לב המתנה של התמריץ חייבת להיות בעלת ערך בעיני הלקוח ולא בעיניכם!!!
השרות מבוא, אמור לגרום ללקוח הפוטנציאלי להגיע (לבוא), אם תעשו עבודה טובה / המוצר ״תמריץ״ שלכם מעולה, תגרמו ללקוח להתעניין להגיע לשרות הבסיסי (כאן אתם הולכים למכור).

תשאפו להעניק מוצר/שירות מבוא, זה אינו המוצר העיקרי, ייתכן ואינכם מרוויחים מהדבר, עם זאת תזכו להכניס את הלקוח לרשימת התפוצה שלכם.

לדוגמא: שיעור התנסות חינם ללא כל התחייבות בביתכם. ההטבה מוגבלת לשבוע הקרוב, התקשרו היום.
לדוגמא: לנרשמים לשיעור נסיון בחינם וללא התחייבות עד 23/05/15, 4 כרטיסים "לרסיטל הנוער" מתנה. הירשם בטלפון… עכשיו

לדוגמא: בדיקת רכב מקיפה ואיתור גורמים לבזבוז כספי – חינם.
לדוגמא: מיני מערכת להתנסות, לתקופה של חודשיים, לצורך בדיקת כדאיות – בעלות חד-פעמית (מסובסד) 129 שח  (זאת דוגמא לשרות מבוא שמכיל ״דמי רצינות״)

לדוגמא: התנסות בחינם למשך 14 יום.

4. כמות, כמות, כמות – נניח שנפנה ל10 אנשים ו-2 יגידו "אמן", לאחר מכן פנינו ל100 וצירפו את ברכתם, עוד 22 אנשים…הגיוני להסיק שפניה ל-1000 תוסיף 200 אנשים שיגידו “כן” !
ככל שכמות הפניות/חשיפה שלנו, תגדל כמות התגובות/לידים/טלפונים/עסקאות/הצעות מחיר/הזמנות … תגדל. (די פשוט..הא?)
תמיד לשאוף להוציא כמה שיותר תקשורת החוצה.
נק' נוספת למחשבה…. כל פנייה שתשלחו על פני המים, הרי היא השקעה בעסק של עצמכם, בין אם מדובר במייל, פקס, עוד תקציב לקידום בגוגל, או אפילו הפצת פליירים ודיוור ישיר. כל תשדיר הוא פתיחת דלת להזדמנויות נוספות לעסק שלכם ולא הוצאה/בזבוז.

לדוגמא: אני מכיר עסקים מתחילים שהמוטו שלהם "אני אתחיל את העסק, אגדל, אגייס לקוחות ואז אשקיע בפרסום"… מתוחכם?! על זה נאמר "לא רותמים את הסוס אחרי העגלה".
יש לציין כי בנקודה זו נגלה חדשות רעות, אך גם חדשות טובות…
הרעות הם שכלל שנגדיל לעשות נקבל יותר "לא..", "לא עכשיו…", "ממש לא…" או אף חוסר עניין טוטאלי.
אך החדשות הטובות הם שגם נשמע את ה"כן!!!" מהדהד יותר פעמים…. בדרך כלל, בהתאמה, ככל שיש יותר ״לא״ יש יותר ״כן״.

השארת תגובה

ביטול

אודותינו
בבית הדפוס Toy Print הפקות דפוס, תמצאו מטריה של פתרונות -החל ממיתוג ועיצוב גרפי, וכלה בהפקה מקצועית ואיכותית של מוצרי דפוס וקידום מכירות וכל אלה, במהירות שיא ובאיכות ללא פשרות. אנחנו מציעים מיתוג עסקי הכולל הפקות דפוס וייצור מוצרי קד”מ איכותיים שיעבירו את המסר של המותג ללקוח באופן רציף ופרסונלי.
פוסטים אחרונים
  • האם מוצרי פרסום הם אפקטיביים?
  • ניוזלטר – כל מה שצריך לדעת
  • 4 רעיונות למוצרי קד"מ שידליקו את הלקוח שלכם
  • כיצד למתג את העסק שלך בשנת 2018?
  • שלושת הטיפים הכי חשובים למיתוג עסקים קטנים
Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Design by Elementor
גלילה לראש העמוד
פתח צ'אט
צריך עזרה?
WhatsApp
היי :)
איך אני יכולה לעזור לך ?
דלג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס