זה לא רק פרסום זה גם פרס
ענף מוצרי קידום מכירות הולך ומתפתח משנה לשנה ואיתו הציפייה למוצרים יצירתיים, באיכות גבוהה ובהפקה מקצועית. כיום, החברות מחפשות מתנה מדליקה ללקוח ולא מוצר סתמי שנועד לחלוקה ואין לו ערך מוסף ממשי שיתרום ללקוח (בשימוש) ולארגון (במיתוג). צוותי השיווק של ארגונים משקיעים זמן ומשאבים באיתור רעיונות ומוצרים מקוריים ומחפשים מתנות ייחודיות, שונות, שיצביעו על יצירתיות והשקעה. לצד כל אלה, ישנה חשיבות רבה להבנת התנהגות צרכנים והתאמת מוצר קד"מ ללקוח.
איזה מוצר יהיה המדליק ביותר ללקוח והמתאים ביותר למותג? מהי המתנה האולטימטיבית ש"תדליק" את הלקוח ותשרת את המותג? אספנו עבורכם ארבעה רעיונות:
מוצר קד"מ מדליק הוא תוצאה של בחירה נבונה
מוצר טרדני – מוצר עכשווי תמיד יעשה את העבודה עבורכם. כיף לקבל מתנה טרנדית. אופנות מתחלפות מהר, לכן תמיד תמצאו בשוק משהו חדש ומתאים גם למותג וגם לתקציב. החיבור בין המוצר האופנתי למותג שלכם יהפוך את המוצר למתנה מדליקה. במהלך שנת 2017, הטרנדים הבולטים במוצרי קד"מ היו: מקלות סלפי, רמקולים מעוצבים, מעמדים לנייד, ועוד
עטוף כמו מתנה – צרו קונספט, גם לעיטוף מוצר קד"מ שלכם. הגדירו את התקציב שלכם והשקיעו את חלקו באריזת המוצר. עבור מקבלי המוצר, קבלתו בעטיפה מושקעת יוצרת אפקט מתבקש של "וואו". העטיפה מוסיפה לאלמנט של הפתעה ולתחושה הכללית של השקעה יתרה במוצר (ובלקוח). טיפ נוסף לתכנון העיטוף של מוצר – השתדלו שלא יהיו פערים גדולים מדי בין רמת הגימור של האריזה לבין איכות המוצר. הנה כמה רעיונות למוצרי קד"מ באריזה מדליקה: מארזים ייחודיים המאגדים מספר מוצרים; מוצרים קטנים בקופסה, וכדומה.
מוצר שימושי – מוצר קידום מכירות תמיד יהיה מדליק אם יהיה לו שימוש אמיתי. עוזר כבר בשלב המוקדם של התכנון הראשוני של הפקת מוצרי קד"מ לקחת בחשבון את השימושיות של כל מוצר שתפיקו כמאפיין חובה בתכנון ובהפקה של המוצרים. העמידו את עצמכם במקום הלקוחות שיקבלו את המוצר, ושאלו את עצמכם – האם יהיה לכם שימוש בו? האם תשמחו לקבל אותו? דוגמאות למוצרי קד"מ שימושיים יש בשפע – גאדג'טים לסמארטפונים, מעמדים לשולחן, מארזים ממותגים לטיסה, משחקי חשיבה, ועוד.
מוצר עם אמירה – מעבר ל"רווח" השיווקי שלכם, תוכלו לשלב אמירה חברתית במוצרי קד"מ. אתם עשויים לתרום תרומה משמעותית לחברה בחשיבה אקולוגית, ערכית וחברתית. מוצרי קד"מ שיש להם גם מסר ערכי או מסר של תרומה לקהילה יעשו את העבודה ויחשב על ידי המקבל כמתנה מדליקה. לדוגמה – השתמשו בניירות ממוחזרים בפיתוח של מוצרי קד"מ שהם מחברות או ניירת משרדית.
הצוות של בית הדפוס טוי פרינט ישמח ללוות אתכם כבר משלב פיתוח הרעיון – ועד למסירה של מוצרי קד"מ ייחודיים, מדליקים, יצירתיים, מדויקים, ולא פחות חשוב – מבוצעים במקצועיות ובדקדקנות שתשרת את מוניטין הארגון ואת הלקוחות בהנאה למשך זמן רב.